Powerwalking with Annie

Nu så har jag och Anna varit duktiga igen, va har nämnligen varit ute och gått 9 km! Det blir längre för varje gång. Sen gjorde vi massa magövningar satt vi blir riktigt starka, för det kommer jag verkligen behöva eftersom att jag ska bli lärare i höst till en liten dansgrupp! Åh det ska bli så kul, för det är alltid något jag har velat att undervisa i  eftersom att dans är det bästa jag vet! Men har lite panik för måste välja en låt och göra en uppvärming och massa sånt, men det löser sig får jag hoppas :)
 
Nej nu ska Anna och jag käka glass och titta på A walk to remember




Puss! / H.I

Kommentarer
Postat av: Moster Sara

Hej mitt hjärta!



Du kommer bli en toppenlärare, det vet jag,

Du brås väl på din mamma och moster;)Kramar i massor från moster Sara

2009-07-29 @ 09:12:04
Postat av: hanife

Svar till moster Sara:

Va kul att du har börjat komentera! :D



Tack, det hoppas jag verkligen men vet fortfarande inte vilken låt jag ska ta så har lite panik för de men men.. haha om de e nån jag brås på så e det defenitivt er! ;)

kram kram <3

2009-07-29 @ 20:07:05
URL: http://hanifeilhan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0