Iväg på en två dagars trip

Just nu sitter jag och packar..igen. Vi ska åka till Venjan idag som ligger i Dalarna för att hämta tillbaka HUGO!! åh honom har jag inte träffat på över en månad, min lilla bebis! (  För de som inte vet så är Hugo en hund )
Min mormor och morfar har en gullig lite stuga där som jag kommer att spendera de närmaste två dagarna i. Det finns inte så mycket annat att göra där än att umgås i stugan, eftersom att vi  alltid har otur att åka dit när det är dåligt väder så vi inte kan åka och bada eller så. Men men det kommer att bli mysigt ändå för det är de alltid där, och att få träffa mormor och morfar ska oxå bli roligt.



Bilen är tagen från förra året uppe i Venjan, ..(tror jag, kan vara för 2 år sen också?)

Nu ska jag ner och äta lite frukost innan jag åker. Vi ses om två dagar ha det bra så länge!!

/ H.I


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0