Igår...

va jag först inne i stan med Michelle och Sanna. Vi åt i kungshallarna, och jag åt värsta wok- tallriken jag skojar inte, men de va super gott! Sen gick vi till kungsträdgården och satte oss på en bänk och pratade, de va så länge sen vi sågs så det var jätte kul att umgås med er tjejer!
 


sen snodde micha min mobil och tog denna vackra bid på sig, söt!


Efter att jag hade varit i stan med dom underbara tjejerna så åkte jag och Sofie hem till IA! Henne har jag inte häller träffat på hela sommaren så det  va ett måste:D Där blev det massa prat och så kollade vi på säg att du älskar mig, och det va en väldigt gripande film så lite tårar kom där oxå. Efter filmen så började det spöregna och blixtra, men det var jätte mysigt ändå för vi satt i Ias säng och pratade, hur mysigt som helst något vi måste göra om snart!



bild tagen i slutet av vt -09  ♥

Sen åkte Sofie och jag hem till henne för att jag skulle sova där och så kollade vi på två filmer. När vi sen skulle somna så hände det tydligen en jätte rolig grej och Sofie hade legat och as garvat hela natten,.. jag hade börjat prata i sömnen. Jag hade sagt saker som att hon skulle ta på sig sin bikini och att hon skulle måla massa tavlor och massor av andra saker, hon tyckte de va så kul satt hon skrev upp allt jag sa på mobilen och sen berättade hon allt för mig när jag hade vaknat och det lät så kul allt jag hade sagt. haha så Sofie tycker att jag ska börja prata i sömnen lite oftare så hon kan ha nått att skratta till innan hon somnar :)



 innan vi la oss så kollade vi på resor till Ullared som vi ska åka till i höst!

men nu ska jag nog ta och titta på Step Up 2 The Streets som jag fortfarande inte har sett, katastrof!

ni får ha en trevlig kväll puss /H.I  Juste nu e det bara 11 dagar kvar tills jag fyller år! :D


Kommentarer
Postat av: Lea

Älska Ullared! :) Jag var där i veckan och handlade jättemycket!!

Ha det bra!

2009-07-31 @ 10:15:19
URL: http://mrsbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0