Hemma igen!

Hejsan! Nu är jag minsann hemma igen och nu tänker jag stanna hemma i Stockholm till sommarlovet är slut. Jag har inte varit hemma alls under hela lovet satt det känns skönt att vara de nu. Senaste resan var som sagt till Dalarna där jag hade det jätte mysigt. Hugo blev SÅ glad att få träffa oss. Vi kom också med fint väder dit upp, satt en dag var vi faktiskt och badade(  men vattnet var iiskallt! ) 

Nu ska jag och min söta syster titta på en super bra men gråt film, nämligen PS. I love you. Hon har inte sätt den och hon vet inte vad hon ger sig in på.. haha nej det är verkligen en jätte bra film men man gråter jag lovar. Såg den med Anna och Emma innan jag åkte iväg och vi alla tre satt hos mig och stor bölade. 



Ha en trevlig kväll! 

/ H.I  


Kommentarer
Postat av: Anna

Ååååh den filmen alltså! Var det du som inte hade sett A walk to remember? då bara måste du komma hem till mig o se den nån dag! herreminjävlagud vad bra den är!

2009-07-16 @ 22:25:18
URL: http://annakanna.blogg.se/
Postat av: Anna

Svar: ojoj, då måste vi se den :)



Våfflor är oemotståndligt gott!



2009-07-17 @ 16:32:43
URL: http://annakanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0