en liten uppdatering

hejsan! just nu sitter jag hemma och har nyss åkt ifrån Michelles lokal i bromma. Vi va 7st tjejer som va där och så hade vi en liten femkamp och sen köpte vi mat och åt tillsammans. Jag och Anna övade lite på att gå ner i brygga också ,eftersom att lokalen är så stor plus att det finns en spegelvägg där och en jätte stor madrass ,satt där hade vi kul :)

Innan vi åkte till Michelle så vaknade jag upp hemma hos Anna. Vi hade det verklign jätte mysigt igår, speciellt när vi satt ute på hennes altan och åt vitlöksbröd och yoghurt, så gott de va! Det är ett måste att vi ska göra om gumman!



De här var vårt mellanmål mitt i natten, mums!



Sen så flyttade vi ut allt till altanen, och den gröna bollen i bakrunden är Anna :D



De här va de jag hade på mig sen till Michelle

puss och godnatt på er alla!
/H.I


Kommentarer
Postat av: Anna

Självklart ska vi göra om det babe! Hade supermys :)

Och redan imorgon träffas vi igen och powerwalkar O sen blire en av de bästa filmerna jag sett! Hoppas du gillar den också!



Tack för igår o idag sötnos :) Sov så gott nu <3<3

2009-07-28 @ 00:49:55
URL: http://annakanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0