"Borta bra men hemma bäst"

Ja nu är jag tillbaka i Sverige efter min Turkiet resa. Det känns faktiskt så skönt att vara hemma igen, fast kan sakna värmen lite..

Jag har upplevt så mycket under dom här tre veckorna. Jag har åkt luftballong, träffat otroligt många släkningar och vänner, solat, badat, varit sjuk, varit på ett sagoslott, bott på ett spökligt vandrarhem, shoppat och ätit otroligt goood mat!
Det har verkligen varit en så underbar resa och jag ångrar inte en sekund av den. Det är lite tråkigt att den är över nu men det känns skönt att få komma hem och träffa alla, speciellt min underbara söta vänner!

Jag fick nämligen en riktig överraskning när jag kom hem mitt i natten från Turkiet. På min trapp satt Emma, Anna och Sanna i mörkret. Dom sötnosarna hade väntat till att mitt plan hade landat och sen hade de traskat hem till mig och satt och väntade på att jag skulle komma hem! Jag vart så chockad satt jag inte visste vad jag skulle säga eller göra, stod typ bara och skakade. Kan man ha sötare vänner?

Plus att Sanna gav mig ett par örhengen och ett armband från att hon hade vartit utomlands, tack hjärtat jag älskar dom så gulligt av dig! <3



Här kan ni se hur fina dom är!

Men nu tror jag att det är dax att lägga upp lite bilder från resan :D




Här står jag och min syrra utanför sagostlottets portar i Tyskland



Så här såg hela slottet ut, fint va?



Min syrra som ligger i en av sängarna i vår hytt på båten



Här var vi och åt på en restaurang i Turkiet, vilket var super gott!



Sitter och väntar på frukost i min fasters lägenhet



Min coola kusin ;)



Här ska jag platta min kusins hår, jag älskar att hon har lockigt och tjockt hår men hon ville promt att jag skulle försöka mig på att platta det..



Här bar det av upp i luften



Det var en riktigt häftig upplevelse att se Turkiet ovanifrån, väldigt vackert 



En liten prommenad på stranden.

Så nu har ni fått sett lite bilder i alla fall från min härliga resa. Jag har förstås massa bilder kvar att lägga upp men tänkte att jag skulle göra det på facebook eftersom att det skulle bli ett väldigt väldigt långt inlägg om alla bilder skulle upp här :S Men ska göra ett album där så gå in på min sida om ni vill se fler härliga bilder.
Så det här var allt från mig just nu men skriver snart igen med mer roliga nyheter :)

puss H.I




 


Kommentarer
Postat av: Anna

Åh vad kul med luftballongen!!



Härligt att ha dig hemma igen babe! :)<3

2009-07-13 @ 18:32:41
URL: http://annakanna.blogg.se/
Postat av: Lola

vart nåogon stanns i Turkiet var ni? (:

2009-07-16 @ 14:26:13
Postat av: hanife

Svar Lola: vi bilade ner satt vi va lite överallt men mest i en by som heter ürgüp och sen vid kusten i Alanya :)

2009-07-16 @ 19:26:49
URL: http://hanifeilhan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0