SNÖ!

Åh jag älskar att det har kommit så mkt snö! Jag vet inte men jag blir som ett litet barn typ som bara vill kasta sig i snön, ni kan ju ta och fråga Sofie hur positiv jag har varit i dag på grund av all snö :D Men det är ju bara så himla mysigt, titta på de här härliga bilderna jag tog imorse och en nu när jag kom hem:

Så underbart!

Eftersom att det va så mkt snö ute så tänkte jag att jag för en gång skull skulle vara mysklädd, vilket är typ första gången som jag kommer med mysbyxor till skolan:O Ialf var det riktigt skönt.


Hanna och jag har börjat planera inför fredag oxå, det kommer bli en så rolig och mysig kväll! Längtar som bara den plus att det är avslutning vilket betyder snart JULAFTON! haha alltså ibland kan man verkligen tro att jag e 3 år...

Nej nu ska jag sätta mig med kuhi, den sista inlämningen för den här terminen, Yiipeey! 
Kramisar på er /H

Kommentarer
Postat av: angelica

gullleestjärt :D<3

2009-12-17 @ 20:00:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0