snö vill vi ha, inte storm :O

Okej jag sa förut att jag älskar snö och det gör jag, men inte när man får vänta i fucking en timme på tåget när man är på väg till skolan för att tågen är försenade på grund av vädret! de är ingen höjdare. Plus att man höll ju på att förfrysa, asså jag hade ingen känsel i mina tår herregud  va kallt det va! Vi missade sista balett lektionen på grund av det oxå och jag som hade sett fram emot den :( ajaj va ska man göra??

Idag va vi ialf på ett museeum med alla 2:or, ingen höjdare direkt men men. Efter gick jag ocj Sofie igenom kungsträdgården och där hade dom värsta julmarknaden. Det va ju ett måste att köpa brända mandlar, mumsigt! hih jag kan ju säga att jag verkligen efter de kan känna att det är jul snart :D


hihi så här inburrad va Sofie medan vi väntade på tåget i kylan:)

Nej nu kallar sängen godnatt på er / H


Kommentarer
Postat av: Anna

hahahah SOFIE då!! :D

2009-12-17 @ 23:22:34
URL: http://annakanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0