Sitter och hoppar av glädje!

Jag är en sån person som älskar att planera saker, speciellt om det är roliga saker som man ser jätte mkt fram emot. Nu har jag planerat en massa roliga saker till jullovet, satt nu kan det ju få ta och bli lov! Åhhh ni anar inte vad jag längtar! :D Men det är ju iofs bara en vecka och tre dagar kvar, inte mkt alls. och då har jag minsann gått halva min gymnasietid alltså de är ju inte klokt!

Hade somsagt danuppvisning i helgen oxå och skrev senast att det va KAOS men det visade sig bli väldigt bra, ialla fall sista föreställningen. Vi tog första föreställningen som ett till genrep eftersom att halva våran grupp bara stod och visste inte vad vi skulle göra under typ halva låten:O herregud va pinsamt det var, men men sånt händer :D
Här kommer ialf lite härliga bilder:







Ja vad kan man säga, de absolut härligaste gänget och dom absolut bästaste lärarna! <3 jätte tråkigt att det är över nu:(

nej nu ska jag kolla klart på ett program och sen är det sängen som gäller , puss o godnatt/ H

Kommentarer
Postat av: Anna

WHAAAAAAAAAAAAT! tiden går för fort. Det är fan som du säger 1 vecka o 3 dar. åhnejnejnej. Sen vår termin :-(

2009-12-08 @ 22:08:33
URL: http://annakanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0