Sanna suuuger

Igår på morgonen skjutsade vi hem hanna korven till Täby och så fick vi en jugran av en kompis till pappa, julen närmar sig! haha är vi va där på bilfirman så höll pappa nästan på tt köpa en bil till mig :O ojojoj det e ju faktiskt bara ett halv år kvar tills jag e 18 och då ska jag förhoppningsvis tagit mitt körkort.

Efter de mötte jag upp Sanna i stuvsta och så åt vi på "Loffes" jätte gott!! Eftersom att bussen inte skulle komma förren om e halvtimme så bestämmde vi oss för att gå hem till mig, det är faktiskt inte så jätte långt, men om man har en tun skinnjacka på sig och ett par tunna jukisbyxor så kan vägen kännas en aning lång. Men hon får skylla sig själv att hon tar på sig sånna kläder i vintern! haha nej me hon hade det efterson att hon va och dansade innan vi möttes, och då va hon tydligen tvungen att ha så^^

På vägen hem snöade jag ner sanna [lite] för att hon va så jobbig när hon klagade på kylan.Då puttade sanna ner mig fyra gånger i snön så jag blev alldelles snöig och blöt och väligt kall alltså vädigt ner spöad ;D okej Sanna kanske överdriver lite.. (a)
 Sen gick vi ialf in, men sen tog det inte lång tid innan vi gick ut igen, hahah snökrig e ju så jävla roligt! och jag kan ju säga att vi såg ut som vandrande snögubbar båda två, och de här gången gav jag igen på henne.


Puss o kram från oss <3

 


Kommentarer
Postat av: Anna

haha söötisar! :D:D<3<3

2009-12-20 @ 14:01:32
URL: http://annakanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0