cozy day!

Herregud va härligt väder det va ute i dag, helt otroligt hur fint det kan bli av snön I love it!
Klockan 12 åkte jag och Emma in till stan och hem till Angiee där vi skulle ha våran lilla jul :) det va jätte mysugt och jag fick ett nagelsätt och en stor burk med 1.8 kg sura godis meloner ( mina favisar ) av min hemliga jultomte, vilket var emma, haha hon hade mig och jag hade henne :P så kan det gå.
Hur som helst hade vi det jätte mysigt och fikade en massa. Jag hade med mig lite julgodis som vi bakade igår och de gick minsann åt oredentligt!


Söta emma som väntar på tåget i kylan

Det här va de jag fick av Emma:

söta godisaskar !

Hahha stora burken med godis, mumsigt!

nagelsättet :)

nu ska jag fortsätta titta på min film! ha en fortsatt trevlig kväll ;) /H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0