mellandagsrea!

Måste börja med att säga att det här visade sig bli den bästa julen på länge! Allting var bara så perfekt, jag super mega nöjd och glad för alla min presenter jag fick, Tack mamma och pappa speciellt för mobilen!! <3 Själva julafton blev oxå jätte mysig här får ni lite bilder från kvällen tagna från FB.



Några bilder på mig, jessica, vår kusin Anton och tomten såklart!


Ja de va julen, idag va jag i stan men Anna och hennes syster Maria och vi shoppade på mellandagsrean. Vi hade det jätte roligt och trevligt. Anna va den som hade flest kassar hem och jag hittade ett par blomm-leggins typ och en tröja allt från JC och på rean ;)
Runt kl. 3 mötte jag upp Sanna och så åkte vi till farsta C för att kolla vad de kostade att fixa naglarna, jag tyckte de va en aning dyrt så vart inte så sugen plus att man va tvungen att boka tid och de orkade vi inte satt de blev inte av. Vi kollade runt lite där och hon köpte en jätte söt tröja från Vila och ett par jeans leggins, super fint va de! Sen bar vi oss av hem till henne där vi tittade på film tills mamma kom och hämtade mig.

( Bild tagen från Annas blogg )

Det vart en jätte trevlig dag och de kan jag bara tacka sällskapet för! Nu ska jag sova puss /H.I


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0