Lucia

Igår bakade jag och Emel lussebullar och medan vi gjorde de så snöade det en massa ute, snacka om att vi fick julkänslor :D det var jätte mysigt.

På kvällen åkte jag och Sanna och kollade på bio. Vi såg New Moon, blev andra gången för mig men den e ju så bra satt det gick att se den igen, plus att det inte var jag som betala (a) När filmen va slut åkte vi hem till mig och sov och idag har vi verkligen bara haft en chill dag. Tog en härligt promenad och fikade med lussebullar och så. Den här helgen har verkligen varit en av dom bästa på länge, bara tagit det lugnt och umgåtts med personer jag tycker om!

Sanna med chipmunkarna hahha!

Nu är det One Tree hill som gäller puss /H.I

Ps. det är bara en vecka kvar till jullov!

Kommentarer
Postat av: Anna

Låter som en mysig helg! :-)

2009-12-13 @ 20:45:02
URL: http://annakanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0