I'm Back

Förlåt för en urusel uppdatering! det har bara varit så sjukt mycket med allt, har varken haft tiden eller orken att blogga. Men nu ska jag minsann sätta igån igen!

Idag dansade jag på Annas projekt i skolan, vilket va jätte roligt. Anna var så GRYMT duktig! Ni som inte va där missade verkligen nått, hon har en sån otrolig utstrålning på scenen den tjejen. Är så glad att jag har lärt känna henne<3 
Jag, Sanna, Emma och Sofie vart riktigt snygga oxå med våra silver och svarta kläder, det kommer bilder så fort jag fått dom!

Har precis suttit med en historia inlämning som ska in imorn, men jag kommer tyvärr inte hinna lämna in den, har verkligen inte haft tid att göra den och nu är jag bara så trött så att jag håller på somna här mitt på tangentbordet..såå jag ska väl säga god natt till er alla söta läsare!
/H


jag om min silver tvilling :)

Puss och god natt från mig!

Kommentarer
Postat av: Anna

Naaw sötnos!! :-) Tack!

Är superglad för att jag lärt känna dig med :)<3<3

2009-12-04 @ 23:36:11
URL: http://annakanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0