GOD JUL

God jul alla min söta vänner! Äntligen är den dagen här som vi ha väntat på och räknat ner till under en hel månad. Imorse fick jag och Emel en trippeltång! I love it! Älskar att fixa med mitt hår och tycker det blir jätte fina lockar med den, men har alltid fått låna Jessicas, men inte nu längre :)
Känns som om det här kommer bli en  grym jul, det är vitt ute, ingen i släkten är sjuk, och jag är så pigg och taggad inför ikv det kommer bli underbart!

Granen vi klädde igår
 
Jag hoppas nu att ni alla får en super mysig och härlig jul! GOD JUL PÅ ER önskar Hanife ♥

Kommentarer
Postat av: Anna

Fin gran! :)

GOD JUL gumman!! <3<3

2009-12-24 @ 19:57:08
URL: http://annakanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0