de närmar sig jul

Nu är det verkligen inte långt kvar till julafton, de e bara att räkna ner! Idag va jag, Emel och pappsen i sickla köpcenter och köpte de sista julklapparna riktigt mysigt var det. När vi satt på ett fik och käkade lunch så satt även Thomas Di Leva där, haha lite roligt.

de här åt jag till lunch, en kyckling sallad med feta ost, super gott!!

Imorgon ska jag och några tjejer från min klass träffas för att ha en "liten jul" tillsammans. Vi ska byta julklappar med varandra och fika lite. De kommer bli mysigt.


Några av klapparna vi köpte, visst har min syrra slagit in dom snyggt?

Och det här paketet är till mig :D fattar inte hur hon har lyckats slagit in det så?? proffsigt!
/H

Kommentarer
Postat av: emel

ja visst är jag duktig! helt otroligt ska kanske sattsa på talang nästa år ;) hahah

2009-12-22 @ 22:04:10
Postat av: hanife

svar: hahaha ja men absolut de tycker jag ;)

2009-12-22 @ 22:09:46
URL: http://hanife

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0