Broken-hearted girl

Känns as najs att två rikigt jobbiga prov är över nu. Alltså vem fan så dum som lägger två prov direkt efter varanda?! Åh är så upprörd för det fuckade sig totalt på svenska provet, känns inte som om jag ens kommer bli godkänd..fyfan..

ialf så finns det två saker som jag är glad över. De ena att vi har fått våra produktiosgrupper! och jag är super nöjd med min grupp. Vi har redan kommit på bästaste idén :D
Andra saken är att jag hade samtal med min danslärare om min egna dans grupp, och hon sa att hon älskade låten och koreografin och att jag hade varit en jätte bra lärare som var tydlig mot eleverna och hade satt rätt nivå på dem, asså ni fattar inte hur glad jag blev. Va super orolig att hon inte skulle tycka att det va bra, men de gjorde hon :D

Sitter och lyssnar på Beyoncés låt Broken-hearted girl, asså den är så bra kan inte sluta lyssna. Så det blir alltså dagen låt :)


Nej ska hoppa in i duschen nu, ha det bra min vänner / H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0