blir inte alltid som man har tänkt sig

Idag var det meningen att Lydia, Sofie, Ia och jag skulle ut och käka middag på mongoloska eftersom att de gjorde vi förra året vid den här tiden. Men det blev inte riktigt så som vi hade planerat..
Det började ialla fall med att jag och Ia åkte in till stan för att fika och prata lite, det va länge sen vi två gjorde det och de va verkligen något som behövdes! sen fick vi redan på att Sofie inte kunde följa med så då skulle det bara bli vi tre men då frågade Lydia ifall hon fick ta med sin kusin nikita och de gick väl bra. satt till slut blev det vi fyra som åt och det blev trevligt.
Jag och Ia åt som hästar hah asså känns som om jag har ätit för ett år typ, så mätt men så gott!!


gudomlig god chai latte!

Min älskade Ia<3 jag älskar dig

God natt mina kära vänner nu ska jag sova / H


Kommentarer
Postat av: ia

Jag älskar dig <3

2009-12-21 @ 10:32:55
URL: http://gelinderm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0