bästa dagen på detta år

Nu är det inte långt kvar till 2010. Kan knappt fatta det, hur kan ett år gå så himla snabbt de va ju nyss jul?
Men jag måste nog säga att min bästa dag för det här året var i fredags, helt klart!

Det hela började med att vi hade julavslutning i skolan, vem gillar inte de liksom? haha Hanna och jag hade ju planerat sedan länge att vi skulle ha spa kväll den dagen, men innan de så blev det att vi tog en avstickare till Sanna och åt stört god bakpotatis, asså det va sjukt hur god den va. Tackar hennes mamma för den hemma gjorda skagenröran <3
Sen kollade vi på hsm 3 och Hanna erkännde faktiskt att den va ganska bra, eftersom att världens snyggaste kille är med i den (a) Vi låg i Sannas underbar säng och pratade om allt mellan himel och jord, väldigt mysigt! Tillslut begav sig hanna och jag hem till mig där spa kvällen började.
Vårt schema såg ut så här:
♥ Ångbad för ansiktet
♥ En hemma gjord kur för ansiktet som innehöll, vatten, citron och ättika! hah den va inget att rekomendera.
♥ Smeta in ansiktet med avocado
♥ hoppa ner i ett varmt bubbelbad
♥ äta goodis i badet och prata en massa bajs!
haha ja ungefär så såg schemat ut, alltså man måste verkligen planera annars hinner man inte allt. Efter badet skulle vi duscha och Hanna fick typ panik för jag trodde att varm vattnet var slut och hon kunde verkligen inte duscha i kallt. Så vi skyndade oss så himla mkt för att hinna duscha bort allt, haha och mitt i allt upptäckte vi att det visst fanns varm vatten kvar så stressade ihjäl oss i onödan! och jag tror jag inte har skrattat så mkt i hela mitt liv, ni skulle ha sett hannas min, lilla plutten hahah!!
Ja sen masserade vi varandra med salva, så jävla skööönt :D det går så mkt lättare för den som masserar oxå. Sen låg vi och kollade film och pratade en massa till.

De hela började hemma hos denna sköning ;)

Underbara bakpotatisen!

Jag fyller upp badkaret, spat har börjat :)

Resultatet blev ur mysigt

Ja va ju tvungen att visa en bild på hur super snygga vi va i våra naturliga ansiktsmasker, hah!
( alla bilder är från hannas blogg)

Herregud vilken lyckad dag det blev! kan knappt beskriva det med ord. Allt tack vare mina underbara söta Sanna och Hanna! Och det finns redan ytterligare en spa kväll planerad (inte sant hanna?) innan skolan börjar igen, för om man får en sån här bra start i början på lovet så är det väl lika bra att få det lagom tills skolan börjar ;) <3<3

xoxo /H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0