16/12-09

Ja sist jag skrev, som va precis är jag kom hem, så fick jag lite damp ville bara skriva av mig, hehe , och nu känns de faktiskt lite bättre. Speciellt efter att ha prata med några av mina underbara vänner, vet inte vad jag skulle göra om jag inte hade er, och ni vet vilka jag menar.
Det är klart att man kan bråka och bli besviken på sina vänner, men man vet verkligen vilka som bara finns där en kort stund och vilka man kommer behålla för livet! <3

Nyss slog jag in lite julklappar hih åh va mysigt med jul! hade tagit några bilder på klapparna men de gick inte att ladda upp vet ej varför. nu ska jag kolla på tv vi hörs, ta hand om er / H

Kommentarer
Postat av: Ia

svar: Stoor ändring ! =) <3<3

2009-12-17 @ 15:17:47
URL: http://gelinderm.blogg.se/
Postat av: Christina

Visst är det lika roligt att göra i ordning julklappar som att få? Tycker i alla fall jag. Nästan i alla fall!

2009-12-17 @ 20:05:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0