-

är så jäävla trött så de inte finns ! vet inte vad de e , kan va för att man vet att det snart är lov..
Annars suger mitt liv just nu Asså jag vet inte vart jag ska ta vägen, är bara så trött på allt just nu, vill stänga in mig i ett rum och försvinna. Plus att jag blir så irreterad på människor som ska bete sig anorlunda mot mig hela tiden, ena stunden e man på de viset och den andra stunde e man på ett anant sätt vafan de är väl bara att bete dig som du alltid gör mot mig eller?

Nej nu ska jag gå ner och käka lite, kände att jag behövde skriva av mig lite. Hoppas att alla jobbigheter försvinner till jul../H

Kommentarer
Postat av: jessica

klart dom kommer göra, du är ju med mig i jul och då löser sig allt! finns här för dig gumman, nu då och föralltid!<3

2009-12-16 @ 22:18:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0