trött

Jag förstår inte hur jag kan vara så trött idag när jag verkligen sov ut imorse. Jag har inte gjort speciellt mycket idag häller, bara gått igenom lite till dansen och tog en prommis till mormor och morfar. Inget speciellt ansträngande men ändå så går jag runt och gäspar och känner mig seg, bara man inte håller på att bli sjuk:O

Igår hade vi ialla fall en jätte god kräftskiva, Lisa, Emels bästa kompis var med oss också eftersom att hon sen skulle sova kvar. Efter de åkte jag in till stan, men de vart en liten besvikelse..



Emel lyckades få en missbildad kräfta :)



Sen så lyckades jag fånga dom på bild imorse när dom försökte träna, men för Emels del såg de riktigt tungt ut :O  haha
Fick en riktigt fin frukost av mamma också, så gullig!

Tar nog en prommis med Hugo nu så kanske jag piggnar på lite ;) hare bra! 
/ H.I

Kommentarer
Postat av: Anna

Vad var det för besvikelse? :/

2009-08-16 @ 18:13:24
URL: http://annakanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0