love summer!

Hej allihopa! Den här helgen har bara bestått av sola och bada! Från i Torsdags till idag har jag befunnit mig på en badplats, mest har det varit Josse och jag som har åkt iväg men också med Jessica, Sara och Amanda en dag. Idag blev det med syrran och de va jätte mysigt. Får inte glömma att jag tog ett kvällsdopp med Tove och Ia igår också:) De va super mysigt och inte kallt alls fastän vi badade runt 9 halv 10  på kvällen. Sen gick vi hem till Ia där vi kollade film, "i taket lyser stjärnorna" och " låt den rätte komma in" tror jag den hette. Men den var inte alls bra ( förlåt Tove!) Tove somnade sen i soffan medans jag och Ia låg och pratade till kvart i 4, satt är lite trött nu faktiskt.



Här har vi Ia som sitter och väntar på frukost som vi handlade på morgonen:) , medan Tove sov..



På väg hem från Ia. Och Tove var lagom trött:)

Nu blir de att förbereda inför imorgon då jag ska ha tjejmiddag!
puss /H.I

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0