nej nej nej!

Åh nej nu har jag fått riktigt ont i halsen! Det började ju igår med att jag kände av lite men hoppades på att de skulle gå över, men icke sa nicke. Men de konstiga är att de bara gör ont på höger sida av halsen:S jätte skumt, men de är jobbigt och nu när skolan börjar på Onsdag vill man ju inte vara sjuk första dagen.

Idag har jag annars inte gjort något speciellt. Tog en promenad till mormor och morfar med mamma och syrran. Där passade jag min otroligt söta kusin Victor medans syrran blev klippt.



Vi va ute och lekte och där hittade lilla Victor en vinbärsbuske som han bara stod och åt ifrån, mumsigt!



De här är nog den charmigaste unge jag har träffat! ( bilderna tagna av mig ) 

Mer än detta hade jag inte att säga, återkommer imorgon med mer trevliga nyheter och förhoppningsvis har halsontet försvunnit då!  God natt på er! 

 / H.I

Kommentarer
Postat av: Anna

Svar: Håller med. Helt sjukt hur fort tiden går :( Jag blir liksom 18 snart, känner mig fortfarande som 15. Jag kommer alltid vara 15.

2009-08-18 @ 00:03:10
URL: http://annakanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0