mys

Idag var jag och Sofie ner till Huddinge C för att jag skulle hämta nyckeln till danssalen, weiii! Nu är jag liksom lärare på rktigt, fick massa papper och lite allmän information också.

När jag sen kom hem tog jag mig ett skumbad med en ansiktsmask också, tar hand om mig nu när jag har fått super ont i halsen..inte alls bra:/ speciellt inte när skolan börjar imorgon! Så typiskt mig att vara sjuk början till sommarlovet och nu i slutet, annars när de är skola är jag frisk som en nötkärna! Hur kommer de sig?
Nej kanske borde försöka sova eftersom att jag ska upp halv 7 imorgon:O hur ska man orka de..?

Puss / H.I

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du börjar bli vuxen nu hanife ;) jobb och allt

2009-08-27 @ 23:24:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0