i love my sister

Jag satt nyss och skrev lite på min engelska läxa som ska vara inne på måndag men så tog jag en paus för att fika lite med familjen. Medan vi satt där så sa min syster att hon hade fått VG på sin engelska uppsats och jag frågade då vad hon hade skrivit om? Hon berättade att hon hade skrivit om mig! titeln va "en viktig person i mitt liv" och då valde hon att skriva om mig. Jag läste den nyss och fick en liten tår i ögat. Hon hade skrivit så fina saker om mig och så hade hon slutat med: I love you my sister!
Hur gulligt är inte de? åhh nej får bara en klump i halsen när jag tänker på de. Hon är ju de viktigste i mitt liv och att hon ser upp till mig så mycket att hon skriver en hel uppsats om mig gör att man blir rörd.



Du är den bästa syster man kan tänka sig och vi kommer att vara bästa systrar för evigt!
I always love you my sister!

/H.I


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Jag har samma hårsprayyyy:] ha och ni är så himla lika! <3

2009-09-07 @ 09:23:12
URL: http://miiikaelas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0