Härlig dag!

Det blev en del saker som jag kom hem med idag. Trodde inte de först för hittade ingenting när vi kom in, de va bara Emelie som gjorde de:P men sen så kom jag oxå igång. Det va jätte roligt att träffa Emelie och Sandra för har inte träffat någon av dom på jätte länge!



Här har vi dom härliga tjejerna, Jessica, Sandra, Emelie och Josefine

Haha måste ju bara berätta något som hände efter att vi hade ätit på donken. Vi hade precis ätit klart och så satte vi oss utanför, som ni ser på bilden, och Jessica bara rusar upp och skriker att hon har glömt sitt bankomatkort och legg på matbrickan där inne:O Hon och Sandra springer in för att se om de ligger kvar men en kille som jobbade där hade precis slängt allt. Dom fick titta i sopptunnan och där nere såg sandra att korten låg, haha så det vara bara för Jessica att plocka upp dom och sen torka av dom med lite papper:D det var tur att hon hittade dom ialla fall, fastän hon fick gräva i soptunnan:P



Josefine och Emelie



De här kom jag hem med:)
Svarta jeans och de ljus rosa linnet är från Gina Tricot. Det andra linnet är från Zara

Alltid lika roligt när man kommer hem och visar vad man har handlat, och jag fick bara bra kritik om dom:)

puss/ H.I

Kommentarer
Postat av: Anna

hahaha klantigt!



Fina köp :)

2009-08-13 @ 20:30:16
URL: http://annakanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0