första steget avklarat!

För ungefär 1 timme sedan slutade min egna jazz lektion ! de va så himla roligt, men ni kan slå upp att jag var jätte nervös i början, men  de släppe efter typ första låten haha. Va helt hyper när jag kom hem för de va så roligt! :D Men de knasiga var att Alexandra en lärare innan mig har valt samma låt som jag också ska ha:O Men jag sa till henne att jag kunde byta eftersom att hon redan hade börjat lära ut dansen till sina elever, och jag tänkte endå vänta tills nästa vecka innan jag lär ut mina elever dansen. Men men va ska man göra i ett sånt läge?
Så jag försöker bara se de positiva att de va tur att vi märkte de så snabbt innan jag hade hunnit lära ut något! Meen de löser sig alltid!

Just nu sitter jag och väntar på att saanaaBanaana ska komma;) haha vi hade ju först tänkt att åka till Långholmen där de är insparkning för ettorna i vår skola. Jag va där förra året men vart inte så sugen att åka dit nu när de har varit dåligt väder och min hals inte riktigt är bra än, och bara att stå där ute i kylan lockade inte riktigt. Men ingen av oss ville vara ensama ikväll så hon fick komma hit:) får se vad i hittar på, kanske hyr en film och bara har de mysigt, eller något annat!

Nej nu kom min syrra hem ska höra va hon tyckte om danslektionen idag, om jag  skötte mig alltså :P
ha de bra allihopa! Cya! 




Sanna och jag i stan förra terminen

/H.I 

Kommentarer
Postat av: Anna

Tyckte hon att du skött dig bra då? ;)



trist med låten :/ men kul att du hade roligt :D

2009-08-21 @ 22:56:24
URL: http://annakanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0