en underbar helg!

Tänkte berätta lite nu då vad jag har haft för mig i helgen :) jag har nämnligen inte riktigt haft tid att blogg för att jag har varit helt upptagen av andra saker. Som att umgås med några riktigt sköna brudar! Två av dem är då Jessica och Josefine ,som jag har kännt i princip hela mitt liv ,och vi har inte träffat varandra på hela sommarlovet, det är helt sjukt! Därför blev det då en hel helg med dom sötnosarna :)
I fredags var vi i Segeltorp hos någon dom kände och kvällen visade sig att bli riktigt lyckad!
Sen i Lördags firade vi Josefine som fyller år i dag, men eftersom att några jobbar på måndag så firade vi henne igår. Vi käkade först 9 tjejer i gamla stan på en jätte mysig restaurang. Jag åt en super god cecarsallad, mums! och sedan firade vi Josse hela natten lång ;) även denna kväll blev riktigt lyckad!







Middagens bilder!

Idag sen så var jag och Jessica ute och gick med Richards (Jessicas pojkvänn) hund. Eller egentligen var det hunden som var ute och gick med oss för den ledde oss till Ricards farmor och sen så vägrade hon att gå tillbaka satt vi var tvungna att lämna hunden där, haha en riktigt envis tjej :) Men så hade farmorn världens sötaste lite valp! Var bara tvungen att ta en bild på den (a)



Titta va söt!

Ville också bara informera om att det är 2 dagar kvar till jag fyller år! :D

/ H.I



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0