15/8

Sitter just nu och försöker ladda in lite låtar på min ipod, vilket inte går så bra för har inget tålamod alls. Är lite små irreterad på allt och alla, vet inte om det är för att skolan börjar snart och man är lite nervös eller om de kan vara annat som ligger och grämar sig.
Men ialla fall..så längar jag till maten för vi ska äta kräftor! De är ju så gott och det blir årets första också:) Efter maten ska jag åka in till stan med Emelie och så möter vi upp Josefine och Jessica och kanske några till där inne eftersom att det är The Voice i Kungsträdgården.


 
 
         
De här är lite bilder från igår, och dom härliga brudarna på bilderna är Jessica, Emelie, Josefine och Sandra.

Ses kanske i Kungsan ikväll ;) Nu ska jag gå och ÄTA!
 puss / H.I

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0