1 dag kvar!

En bättre start på dagen kan man nog inte ha! Jag sitter ute i solen på altanen och äter frukost, mums, samtidigt som jag lyssnar på musik och klurar lite på min dans som jag måste bli klar med snart. Plus att jag är själv hemma just nu också satt man blir inte störd av nått ljud eller så, me like! 
Sen i kväll ska vi alla hem till min kusin Anton som fyller år idag och fira honom. Där blir det garanterat tårta och massa annat gott, satt de blir väl för mig att ut och springa. Får ju inte svika Anna, lovade att jag skulle träna lite medans hon är i Finland, och hoppas att du också gör de ;)

Till råga på allt så fyller jag år i morgon !
 
Alltså kan det inte bli en bättre dag!




(bilderna tagna av mig)

Min frukost bestod av :
mammas hembakta bröd, super goda!
fetaost
ett gals juice
och..MELON!

Hoppas eran dag började lika bra som min! Hare bra!

/H.I


 


Kommentarer
Postat av: Sofie

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN!! :D <3 <3

2009-08-04 @ 16:05:40
URL: http://caboome.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag var ute och sprang 2 gånger i finland och gjorde massa mag/rump/lår övningar o liknande ;)



Så bra av oss båda! :D

2009-08-09 @ 11:11:35
URL: http://annakanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0