-

Sitter just nu här i min säng, och kan inte sova. Det är så varmt i mitt rum och jag är jätte pigg, satt de går inte. Så skriver lite här i bloggen så får vi se om jag kan somna sen.

Vad har jag annars gjort i dag? Uhm..inte mycket alls. Varit i Farsta C en sväng och iofs köpt lite kläder, vilket alltid är roligt! Sen har jag faktiskt övningskört lite och gått på prommenad med Jessica. Mer än så va de inte:P Syynd att du ska jobba imorgon Jessi, annars hade jag kunnat sova hos dig och då hade jag inte haft något sömnproblem!.( hade istället suttit och snackat hela natten lång:P)

Hör att syrran kollar film satt kanske gör henne sällskap :)
puss puss
 


Kommentarer
Postat av: jessica

haha aa men imorgon är sista dagen på mitt jobb, sen kan du sova hos mig så mkt du vill gumman ;) <3

2009-08-06 @ 21:01:55
Postat av: Hanife

hih åh va bra gumman! då kommer du inte bli av med mig:P <3

2009-08-06 @ 22:22:33
URL: http://hanifeilhan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0